fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Saturday, May 21, 2011

simpan

popo:ko x nak jual ker..serius xnak jual...mmg xnak ker...pasti ni...2000 lbh skit pun ak nak amik
fiqa:tak!
popo:ko pasti ke ni?
fiqa:sangat!
popo:alaaaahhh...aku beli kat ko..duit aku bg ko mampu beli yg lg up lah weh
fiqa:so???
popo:jual lah eh
fiqa:tak akan
popo:ko ingat ak maen maen ke nak beli ni?
fiqa:datu ko ingt ak maen maen ke x nak jual ni
popo:ahhhhh..lantak ko lah..tolak rezeki
fiqa:eh marah.haha=)


sampai bila bila pun aku akan simpan...aku tak akan jual...ingat ni"TIDAK AKAN JUAL".
benda ni dihadiahkan dari ibubapa kesayangan ak..sampai mati aku akan jaga.lagi lagi dia dah berbakti banyak pada aku dan tugasan tugasan aku sebagai pelajar=).

ada bukti bnde ni bnyk berbakti dan aku masih guna...pa bende nyer...ni ler dia..........klik klik

Friday, May 20, 2011

note for love

dear Hafizudin ,


you are my food...delicious food for my hungry heart... i'll dont love u back bcoz i'll love u forever. now......hungry heart have lots to eat.thank to be part of my life.muehx=)



berita

bermulanya cerita..........

aku bersama adik aku yg pling kecik ni dok lpk2 dpn tv..ak tgk berita dan dia wat home work..ye lah..drjh1..................................semangat lbh bab menulis2 ni....nak di jadikan crte nyer....ad satu berita ni si pemberita berkata
"padah mencuri TABUNG masjid,seorang lelaki dipenjara"

than...x semena-mena adik aku yg tgh khusyuk menulis ni mengeluarkan kata2 kalau orng umo 20 tahun ckp kita ptt hempab guna batu nisan..tp dek kerana adik aku ni kne tggu 13tahun lg nak menjangkau batas umo yg di tetap kan tu aku ase ap yg dy ckp ni sgt menarik....dan sangat lah comel..

"isshhh..apalah orng tu..tabung pun nak curik..amik lah kat rumah"

teeeeeettttt~~~
btl lah kan adik aku ckp....datu pemberita tu ckp padah mencuri TABUNG MASJID...drg xde plak ckp padah mencuri DUIT TABUNG MASJID"....(^-^)

cerita yg kedua pulak...

kat satu paper ni *******...mls lah ak nk mention paper mne...tajuk besar berita hari tu.HARUAN MAKAN ANAK...sekali lg.........adik aku yg comel sesgt ni berkata-kata....

"isshhh..apalah...ikan haruan ni makan anak dy pulak...makan lah bnde lain.."
sambil bertanya....."kakak!!!knpe ikan ni makan anak dia..dia dah lapar yer???"

ak pun ckp..."ohhh,,tu bapak rogol anak dy!!!!"

ehhh x...tu ayt monolog ak jer....giler ak nk ckp cmtu..xpasal2 adik aku pergi tnye bapak ak plak.......mase tu...ak xtau nk ckp per...just hanya mapu tersengeh mengalahkan kambing.......alahaiiiiiiiiiiii


ps:kpd kgkwn ak yg bce...lg2 dak broadcasting ke...publishing ke..journalism ke...ni korng kne alert ni...budak2 kecik skrg pun suka tgk berita...ayat kasi terang...baru sng depa paham...huhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...