fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Saturday, May 21, 2011

simpan

popo:ko x nak jual ker..serius xnak jual...mmg xnak ker...pasti ni...2000 lbh skit pun ak nak amik
fiqa:tak!
popo:ko pasti ke ni?
fiqa:sangat!
popo:alaaaahhh...aku beli kat ko..duit aku bg ko mampu beli yg lg up lah weh
fiqa:so???
popo:jual lah eh
fiqa:tak akan
popo:ko ingat ak maen maen ke nak beli ni?
fiqa:datu ko ingt ak maen maen ke x nak jual ni
popo:ahhhhh..lantak ko lah..tolak rezeki
fiqa:eh marah.haha=)


sampai bila bila pun aku akan simpan...aku tak akan jual...ingat ni"TIDAK AKAN JUAL".
benda ni dihadiahkan dari ibubapa kesayangan ak..sampai mati aku akan jaga.lagi lagi dia dah berbakti banyak pada aku dan tugasan tugasan aku sebagai pelajar=).

ada bukti bnde ni bnyk berbakti dan aku masih guna...pa bende nyer...ni ler dia..........klik klik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...