Generated image

fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Thursday, August 5, 2010

petak,tyr 4

alohaaaaaa
lama beno ak x update blog.....entry kali ni ak nak story pasal aku da hebat naek bas...xusah nak pelik or jakun pasal entry nie.....sbb ak ase aku ttp yg hebat walau hanye bnde ni melibatkan BAS.
hahahahahah..
seblm ni aku mmg jarang bebeno naek bas....if naek sure berteman...sekrg aku da berani naek bas seserg even g mane pown....tiap2 ari aku naek bas...nauvo????no more!!!! now just rapid kl jadi pelapik kaki ak utk kemana jer.....ag senang and best coz ley smbg2 gan kgkwn...
tambah2 ag dikalangan kgkwn ak ad conductor bas yg setia jalankan tugas nyer...JANET!!!dy mmg bagus giler....snggp kmpl duit kami then bg kat pkck bas...yg kami2 semua ni dok melolong jer masuk bas crk port nak ddk n bergosip...hahahahah....
skrg if masuk dlm bas ak da x pening2 ag cam dulu....campak ah g mne2 pown sudut dlm bas tu...ak xkan pening da..hahaha...sbb tu aku kate aku makin hebat...dlm bas ciap ley wat aksi2 menarik....gayut cam monyet...gelak-ketawa xhingat dunia...ngumpat org...gaye cam sekeliling ktrg semua org yg pekak jer padahal depa dok wat muke pelik tgk ktrg..hahahah....ape2 pown thanx kat kgkwn ak si jane,traa,zyra,ecah,along,cmaa,fendy n apiz coz drg ah yg wat aku lupe segale pahit yg ak ase bile naek bas sblm2 nie......;-))
*entry ni ak mls nak upload pic...t entry yg laen ak letak....adiossss~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...