Generated image

fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Thursday, August 19, 2010

"BELIAU"

aku tau semua org akan kate org yg dah tiada jgn di kenang...but...aku xkan boleh lupekan beliau...beliau adalah orng yg sgt rapt gan aku....tipu aku katekan if aku x rindukan beliau...rindu sgt gan lawak,lagat,tawa,marah dan gurauan beliau....

yeeeeee.......satu jer yg dpt ku berikan utk beliau kini,,,hanya doa kpd yg maha Esa dan bukan air mata.....rindu mana pown aku kpd beliau aku harap dpt lawan feeling nie....aku kene kuat!!!!)=

NAZRUL HAFAMI BIN ABDUL MANAP...
kami sekeluarga amat merindui kau.....kau pergi sekelip mata.....baru berape minit aku berbicara dgn kau,,dan dlm beberape ketika tu jge kau tngglkan kami sekeluarga utk selamanya.....
kami redho atas pemergian mu....Allah lbh sayangkan kau....kau hak Allah yg hanya dipinjamkan seketika kpd kami.....

sungguh......mmg tdk ku duga jalan yg menjadi laluan kita sekeluarga menjadi tempat yg meragut nyawa kau utk selama nya....sehingga ke hari ini laluan itu masih menjadi laluan kami sekeluarga dan setiap kali melaluinya aku akan terkenang bagaimana seksa nya kau menanggung perit derita sblm kau pergi selamanya......

abang......................
selama mana pown abg pergi doa kami sentiasa mengiringi abg....ragam dan gelagat abg selama ini kami x pernah lupa.....segala mengenai abg xkan sesekali kami izinkan utk pergi dr ingatan kami sekeluarga.....atin doakan abg aman bersama Allah yg Maha Esa......


atin rindukan abang....................:-(

al-fatihah nazrul hafami bin abdul manap
1986-2006

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...