fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Monday, November 15, 2010

LAKNAT israel

tiba-tiba terdetik kat hati utk mengutuk!!mengutuk bnde yg mmg patut utk dikutuk..
hina giler mereka2 nier....hina yg mmg aku rase susah sngat utk diluahkan dgn tulisan yg agak cantik dgn menggunakan sofware window7 aku nier....heeeee

ok,,,kembali serius!!!aku pasti,semua org akan meluat,benci,sedih,hiba,marah,hangen dan segala macam yg seerti dgn nyer bile bincang pasal isu ni.....bukan isu minyak naek...bukan isu kandang babi...bukan isu sorok gula tapi lbh dari tue...terlalu besar skop perbincangan bnde ni yg aku sndri susah tok bncg kan coz x bpe cukup ilmu utk ulas isu nier....

tapi aku yakin...semua orng ade feeling yg sama dgn aku apabila bercakap pasal ISRAEL yg mmg laknat dan terkutuk!! apa masalah drg ni pun aku xtau..semedang nak carik masalah dgn orng ISLAM. sedih bile tgk kehancuran yg terjadi ats bumi2 ISLAM yang mereka dah serang.

sebagai org yg tertindas kita patut bersatu,mmg susah nak kumpulkan semua org pada mase dan tmpt yg sama utk g serang kubu2 setan hina israel ni...tapi bnde mudah yg pling sng tok kte wat ialah tadah tangan panjat doa kepada ALLAH yang MAHA KUASA. satukan doa2 kita agar kemenangan tdk berpihak kpd mereka.

dalam kita gembira,apakah salah nya bagi mase 3mnt saja utk berbuat demikian...x susah pun..jgn kita hanya pandai berkata dan mengutuk tetapi tidak melakukan apa2...seperti aku!!aku miskin wang,aku kurang tenaga,tetapi aku gunakan apa yg ada utk membantu....
DOA kan mereka...doakan mereka berjaya tentang segala kekejaman...dan kita...sedar lah...mereka sentiasa berusaha utk menjatuhkan kita.so...sama2 kita bersedia....TAKBIR!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...