fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Monday, November 8, 2010

budak mentah yang senang melatah tapi istiqamah

hidup?????
kadang2 memang macam haram jadah.....lagi2 bab ati n perasaaan nier.....bukan haram jadah ag tapi lbh dr tue........

cinta?????
lagi ah macam lahanat,,,hawau,,lahabau,,,kejap2 manis,kejap2 rase kelat,payau,masin...ahhh..mcm2 ah....susah aku nak ckp pasal cinta dr pndgn mata aku nier...bila gado aku ckp la cnta tu negetif bila bunga dok berkembang besar dlm ati aku ckp ah cinta ni positif....mmg macam haram jadah jer semua nier.....

aku ni masih kecik...kecik jer..x beso....xtau pown ap tue erti khdpn yg sbnr,mmg aku blh kate sepnjg aku idup 20 taun ni mcm2 dah aku ase....belajr...tp aku tau semua bnde tu x ckp lagi tok aku...aku mahu lebih...lebih paham tentang dunia!!!

semangat aku tok tau pasal dunia akan aku pgg dan bawak smpi bile2....istiqamah la kate nyer...pntg tuer....even aku da tua pon ak ttp pkr yg aku masih mentah....eran pe orng nak kate,tu lah dri aku yg sebenarnya..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...