Generated image

fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Sunday, March 6, 2011

jika x suka jgn baca.sumpah aku x paksa.

kau rasa kau dah cukup bagus mungkin untuk menuding jari sana sini.kau rasa kau dah cukup matang mungkin untuk bermegah sana sini.kau rasa ilmu kau dah cukup tinggi untuk kau berdebat bodoh sana sini.dan aku pasti kau rasa iman kau dah cukup untuk kau berdepan dengan Illahi dan kerana rasa cukup cukup inilah kau suka pandang manusia manusia lain d hujung kaki.

eh mungkin aku silap kerana menulis entry ni dgn kata hati.hati yg panas.suka hati pd yg terasa.aku menulis bukan untuk menyedap mata dan kata.aku menulis ikut apa yg aku rasa.

kau kau kau jika x suka jgn baca.sumpah aku x paksa.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...