fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Tuesday, February 22, 2011

hati oh hati

IKUT HATI MATI

betul? jd mau ikut ap? ikut yg mana? hidup kita mmg x semudah yg di sangka. kalau hidup ni mudah baik kau duduk diam dalam almari. sebab, kalau mahu yg mudah saja ap yg kau akn dpt dlm hidup. nothing...nothing!! zero, kau lah manusia paling rugi seantero dunia.

kenapa aku berani ckp. sebab, aku dah lalui.hoiiiiii!!semua benda kau anggap mudah,petik jari semua tertadah.hujung2,sendiri yang terngadah. bru dpt masalah dah mengalah.subhanaulah, rugi nya hidup kalau semua bnde kita anggap mudah.

JANGAN!!JANGAN sesekali kita pikir kita yang terbaik.org lain blh bla. jangan ambil kisah.tolak yang lain jauh.sumpah,kita akan jatuh!!!!

sorng kawan aku ad bg satu kata hikmah!akan aku ingt smpi kesudah.mmg.ayt dia bukan menyelesaian utk semua masalah tapi aku rasa aku lbh berkhemah.

"DUDUK DIAM CARI HATI KECIL"

ehh kau yg memberi kata,dgr sini...sumpah aku suka...tegas kau buat aku bagun dr lena...kau tahu kau siapa...tegur ak kalau2 aku leka...aku budak hingusan yang tak pernah tahu erti sebenar dunia. tp aku bangga,kau ada!kurang2 boleh herdik aku di kala aku lena dan leka. pe2 pun macam kau kata,semua bermula dr saya.fatin syafiqa.=)

1 comment:

  1. Hati kecil tak perlu cri..cuma perlu jguk setiap hari..
    betul ada org kata ikut hati mati..sbb org cuma nak kita ikut otak..pk elok2..
    hidup mmg susah..kan sblum lahir kita dah janji ngan Tuhan..mcmana jln hidup tu..onak ranjau..semua kita yg pilih..so jgn salahkan keadaan atau hati atau tuhan atau sesapa..kan..??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...