fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Tuesday, August 16, 2011

pemanasan global!!

serius ak ckp sini sekarang mmg panas.ak naek letih nak pakai losyen pemutih tpi tetap x mau putih.kecewa!tp nk wat gane?dah mmg ak kurang cerah.pakai ape pun camtu lah jgk.haha;p

nak crte pasal panas ni.ak ad satu care yg blh d gune.terpikir after ak lpk bilik je berpeluh.on9 dlm bilik jer berpeluh.tido dlm bilik jer berpeluh.aduhhhhh.....ni semua gara gara petir g sambar pokok tepi bilik aku.habis cahaya matahari terus menusuk kesegenap ruang bilik.

aku menggunekan satu kertas pemberian pkck ak ni.agak berguna lah.nama kertas ni ak mmg xtau tp after letak,bilik ak jadi sejuk jer!!nampak sangat menipu.OK!xlah sejuk tp xlah lg berbahang mcam sebelum sebelum ni.ak lpk blik mase matahari terpacak pun cool jer lg.peluh xda!!!haha

ak letak kertas ni atas tingkap bilik ak dan ak lekap kan kat tingkap tu terus.bilik mmg gelap xyah cerita lah.tp xpe.puas hati.bapak ak cakap kertas ni pemantul haba.bile haba kene jer kat kertas tu,ianya akan pantul blik haba tu ke luar.lbh kurng camtu lah kot.......

*aku ad gambar utk proses pemasangan tu!!!tp............(haaa kau!crik blik gmbr tu.ak ingt lg gmbr tu kt folder yg tu)teeeeetttttttt~~
bye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...