Generated image

fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Wednesday, February 9, 2011

226 3A "ber-click-click"


jom....jom.....jom tengok!!!





kali ini kami bergambar lagi.budak class aku mmg semua giler kmre.kali ni kmi bergambar kat masscomm square and keliling fac masscomm.even panas tp xpe.demi gambar kami sanggup=))


posing dulu sebelum photo shoot yg sebenar.tgk gaya fendy...cover perut mungkin,huhu but still macho di situ ye=)


dalam berpuluh gambar yg kami dok amik semalam gambr ni paling aku suka..*sila lihat kaki aku di situ.agak panjang yer.yehhhh...aku makin tggi*.hahahaha



gambar ni plak konon2 macam tggu bas.abg yg soh tu pun agak2 lah kan..ad ke tgh tggu bas dy boleh suruh kami senyum and happy.nampak sgt menipu (usop hantu mak lmh blik rmh,2011)





haaaa,,ni jlah gambar2 yang aku mampu nk upload kat sni.gambar2 yang lain masih kat abg tu lagi.gambar2 ni pun aku curik kat fb orng..hahaha..bdw photo shoot semalam best.

MC226 3A letttttttoooppp...wah gitu!!!!=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...