fiqa manap

My photo
anak jati banjar sg.besar,tp syg SPM tak wujud subjek ni.kalau ada aku jamin A dlm tangan.masscomers.dan aku budak hebat.kau??haha;p

Wednesday, February 9, 2011

eh kau

langsi tak langsi lah jugak mulut kau ni wahai teruna.rimas lah aku.ak bawak moto kau kate aku rempit!!
eh kau,buka minda buka mata buka hati tutup dada, ak bukan rempit tapi ak bawa moto.salah ke perempuan bawak moto.ak rase aku bukan maen lagi comel bwk scooter aku tu kau kate aku rempit.hahaha..
tapi its ok!!!kau kate aku rempit yg pntg ak masih wanita melayu islam yang mengamalkan amalan islam aku.
kau mulia kan....ade kereta...ade awex...ade duit..ade *****,tp mne paksi kau??budaya kau??amalan kau??
ehhh,,aku bukan spe2 nak mengata kau!!tp tolong lah,xpayah nak menyebok hak aku.parents aku x MAMPU nak belikan aku KERETA. so aku dengan scooter aku jelah.aku syukur.ALHAMDULILLAH.

rimas.rimas.rimas.

but its ok.

SALAM.SALAM.SALAM=))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...